nola identificatuv2

Nola identifikatu?

Zer dira Udal Errolda Tasak, Zergak eta Isunak Sarrera Erreg. Eskaerak

Zerbitzu Telematikoetan sartzeko beharrezkoa duzu horietako bat:

  1. Sinadura elektronikoa duen txartel bat (IZENPE, ONA edo DNI-e) eta txartel irakurgailu bat.
  2. Izenpek eskaintzen duen B@kQ sinadura elektronikoa
 

1.- B@kQ - Izenperen sinadura elektronikoa

Pertsona fisikoen identifikaziorako bitartzeko bat da, horiek autentifikatu eta elektronikoki sinatzeko.

Non eskatu?

  • ATARIA -Herritarren Arrta Zerbitzura hurbildu behar duzu zere Nortasun agiriarekin: indarrean dagoen NAN, AIZ edo pasaportea.
  • Zure udaletzeko KZgunean edo Osasun Zentroan ere eskura dezakezu.
  • Ziurdagiri elektroniko bat bazenu, online ere eska dezakezu.

 

2.- Ziurtagiri digitalak

 

IZENPEren Herritarren Txartela

Ziurtagiri kalifikatuaren lege izena duen sanadura elektronikorako ziurtagiria da. Telematikoki harremanetan jartzeko aukera emango dizu administrazioekin (tokikoekin, forukoekin, autonomiakoekin eta Estatukoekin) eta geri eta erakunde gehiagorekin.

  • Balioa: 4 urte
  • NAN: San Bartolome 28, San Sebastián 
  • Kostua: 10,25€
  • Hitzortua

 

NAN elektronikoa

NANarekin batera ausazko PIN bat entregatzen zaigu herritarroi gutunazal itxi formatoan. PINa da pasahitz pertsonala, eta hori txipean doan mikroprozesadoreak egiaztatu ondoren, NAN elektronikoak eskaintzen dituen aukerak erabil ditzakegu.

 

IZENPEren Entitate txartela

Nortasun juridikoa duten edo ez duten erakundeentzako (enpresak, elkarteak…) sinadura elektronikorako ziurtagiria da. Eskatzaileak erakundearen ordezkaritza legala beharko du izan.

  • Balioa: 4 urte
  • NAN: San Bartolome 28, San Sebastián 
  • Kostua: 92,48€
  • Hitzortua

Bestelako ziurtagiriak: Camerfirma edo Certificado de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre – FNMT